donderdag 16 mei 2013

Klaar om te vertrekken!

YES!!!!! We kunnen weg, alles is klaar, denk ik.
De post en plantjes bij een zekere vakantieganger zijn gedaan;-), de boodschappen voor de eerste paar dagen voor de jongens zijn binnen, de was is weg, de strijk gedaan, het huis is schoon en de koffers gepakt!!

Twan kan niet wachten tot we weg zijn, hij wordt een beetje gek van mij.
Ik loop al vanaf vanmorgen een stukje refrein van het liedje van Michael Bubbel te zingen....
"It's a beautiful day and I can't stop myself from smiling"
Nou zei hij toen hij in de regen op zijn fiets stapte om naar school te gaan "zo mooi vind ik het niet" ik zei nog, het is maar wat je er van maakt.
Ja zegt hij dat is ook wel waar. Maar wat het weer betreft kan ik hem alleen maar gelijk geven, het is bagger.
Ik beloof jullie dat ik bij aankomst in Kuala Lumpur gelijk wat zonnestralen deze kant op zal sturen, daar wordt het wel eens tijd voor.

Over een uurtje gaan we richting Schiphol, we zijn bezig met de allerlaatste dingetjes. Het is altijd raar hoor, zonder kids op vakantie die deze keer gezellig met zijn drieën en hond thuis blijven. Maar ook zij hebben er zin in dus dat gaat ook helemaal goed komen.

Het weekend zijn Aad en Luus in Ho Chi Minh om daar de laatste spullen uit het appartement op te halen en alles af te ronden. Wij gaan het weekend gelijk een trip maken door Taman Negara National Park, we zijn zeer benieuwd. We zien elkaar dus zondag pas en dan gaan we heerlijk met z'n allen een feestje bouwen daar in Kuala Lumpur.

Groetjes en tot snel!

7 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier sis en "thanks for plants and mail care". Het zal waarschijnlijk niet meer nodig zijn hoor. Mijn planten zijn niet zo dorstig hahaha. Maar super dat jullie gelijk het regenwoud in trekken. Ben heel benieuwd naar je verhalen! !! Geniet en ik hoor je weer zo gauw het kan. Dikke kus voor jullie allebei

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Have fun! Groetjes ferry en saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via het blog van Jacqueline op jullie blog terecht gekomen. Kuala Lumpur staat hoog op ons verlanglijstje dus ga het blog graag volgen. Een hele goede reis en veel plezier.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij wensen jullie een heel fijne reis.
    Heel veel plezier in Kuala Lumpur.
    Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen.

    Groetjes,
    Wim en Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het regent hier pijpestelen
    We volgen het blog van Hans
    die houdt ons wel op de hoogte
    veel plezier.
    Groetjes Ma en Pa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben heel benieuwd naar de komende blogs, have fun!

    BeantwoordenVerwijderen